تاریخ آخرین به روز رسانی بخش خبر پیچک نیوز                                 جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، مثل روال گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه ۳ پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته بیستم لیگ بر‌تر پرداخت. به گزارش «تابناک»، در بخش نخست برنامه ۹۰ صحنه‌های کوتاهی از بازی‌های هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال و حاشیه آن پرداخت و در ادامه مراسم اهدای توپ طلای فوتبال به تصویر کشیده شد. پخش برنامه‌ی «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور دیشب (18 دی ماه) با مراسم انتخاب بهترین‌های فیفا همزمان بود، به همین دلیل و با توجه به اهمیتی که این مراسم نزد فوتبالدوستان دارد، سازندگان بخش‌هایی از این مراسم را به طور زنده پخش کردند. در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان که دیشب در زوریخ سوییس برگزار ‌شد، چهره‌های نامدار دنیای فوتبال حضور داشتند که علی دایی، بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان عضو کمیته فنی فیفا در آن حضور داشت.

دایی گزارشگر 90 شد !

دایی: مسی در صحبت هایش هیچ اشاره ای به رونالدو نکرد

علی دایی ساعاتی بعد از انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان روی خط برنامه نود آمد و از جو زوریخ و سالن برگزاری مراسم گالا صحبت کرد. وی که تنها نماینده ایرانی مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در زوریخ بود به صورت تلفنی برای فردوسی پور و مردم ایران از فضای مراسم زوریخ صحبت کرد. عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه نود لحظه اهدای توپ طلا به مسی توسط کاناوارو را نشان داد. دقایقی بعد تماسی تلفنی با علی دایی در زوریخ برقرار شد و آقای گل فوتبال جهان که خود به لیونل مسی رای داده بود، درخصوص مراسم صحبت کرد: مثل همیشه این مراسم خیلی باشکوه برگزار شد. اکثر چهره های سرشناس فوتبالی جهان در این مراسم حاضر بودند. نکته جالب توجه این بود که بعد از اهدای جایزه بهترین بازیکن به لیونل مسی، بیش از 2 یا 3 دقیقه ، تمام حاضرین در سالن ایستاده برای لیونل مسی کف زدند. بنده سال های قبلی را هم که او این جایزه را برده بود، از نزدیک دیده ام اما این بار تشویق حاضرین با گذشته خیلی فرق داشت. خود مسی هم در حرف هایش گفت نمی توانم صحبت کنم، این قدر خوشحالم که نمی توانم چیزی بگویم. برای چهارمین بار بهترین بازیکن سال جهان شدن واقعا باشکوه است. دایی در پاسخ به سوال فردوسی پور مبنی بر اینکه واکنش رونالدو به انتخاب مسی چه بود؟ گفت: اتفاقا من در آن لحظه به رونالدو توجه کردم. او حسابی ناراحت شد. جالب اینجاست که وقتی هم مسی داشت حرف می زد از اینیستا تشکر کرد و گفت افتخار می کند که با اینیستا هم بازی است. ولی او هیچ اسمی را از رونالدو نیاورد. وی سپس به تعریف و تمجید از مسی که برای چهارمین بار توپ طلا را برد هم پرداخت: رونالدو یک بازیکن خیلی خوب است اما مطمئنا کلاس فوتبال مسی خیلی تفاوت دارد. او این چهارمین جایزه را برای رکوردهایی که امسال زد، به دست آورد و به نظر خود من هم اگر قرار بود او انتخاب نشود باز این حق اینیستا می شد که جایزه را ببرد نه رونالدو. نایب قهرمانی نونهالان پرسپولیس، این ها تیم ملی نونهالان نبودند؟ در ادامه عادل فردوسی پور خبر و تصاویر قهرمانی تیم نونهالان پرسپولیس را در ابتدای برنامه دوشنبه شبش به تصویر کشید. تیمی که توانست در تورنمنت مالزی به نایب قهرمانی برسد. حمید استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس هم که در مالزی به سر می برد در این برنامه از شرایط تیمش گفت. سپس فردوسی پور به بررسی سابقه بازیکنان نونهال پرسپولیس پرداخت و مشخص شد که این بازیکنان ، یاران تیم نونهالان ایران هستند. تیمی که زیر نظر قنبرپور اداره می شود. استیلی در این باره گفت: این تیم در دو سال گذشته حتی یک سفر خارجی هم نداشته. درست است که ما نباید بازیکنانی غیر از بازیکنان خودمان را می بردیم ولی به هر حال همه هزینه های سفر را ما دادیم و برای اولین سفر خارجی ، تجربه خوبی بود برای این بچه ها. انشاالله در آینده تیم تکمیل شده خودمان را هم به این بازی ها می بریم.

حرفهای رهبری‌فر در مورد انتخاب کمیته فنی پرسپولیس

در بخش از 90 تا 90 برنامه، شهبازی، از مسئولان تیم مس کرمان در مورد وضعیت قاسمپور گفت: قرارداد لوکا بوناچیچ را ثبت کردیم و به فدراسیون نامه نوشتیم تا آنها راجع به وضعیت وی تصمیم‌گیری کنند. بهروز رهبری‌فرد، بازیکن سابق پرسپولیس با تشریح نحوه انتخاب کمیته فنی پرسپولیس گفت: وقتی می‌خواستند کمیته فنی را انتخاب کنند هرکسی که در کنار خودشان نشسته بودند انتخاب کردند. آشتیانی و درخشان چون کنار پروین نشسته بودند انتخاب شدند ولی من فاصله داشتم و ای کاش کنار او نشسته بودم تا الان جزء ‌کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بودم.

رئیس سازمان لیگ مهمان حضوری برنامه نود

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ مهمان حضوری برنامه نود بود. فردوسی‌پور از او در مورد لغو چند بازی از لیگ برتر كه به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتادند سوال كرد كه بهروان گفت: در این ماجرا ما مقصر نیستیم. من می‌خواستم بازی‌ها را برگزار كنم اما فدراسیون فوتبال و شورای تامین به این نتیجه رسیدند كه مسابقات تهران لغو شود. این دو ارگان می‌توانند بازی‌های لیگ را لغو كنند. سپس فردوسی‌پور با رشیدی، رئیس سازمان كنترل كیفیت هوا تماس برقرار كرد و رشیدی در مورد تعطیلی این مسابقات گفت: «جمعه شاخص آلاینده‌ها در تهران 130 بود. در حالی كه در روز بازی استقلال و سایپا این شاخص روی 180 بود اما بازی برگزار شد. اصلا در این باره قانون اجرا نمی‌شود و كلا سلیقه‌ای عمل می‌كنیم؛ چه در مورد تعطیلات تهران و چه در مورد تعطیل كردن مسابقات. وی ادامه داد: در صددیم سقف قرارداد را برداریم و مثل فوتبال حرفه ای دنیا پیش برویم. باید با کمک همه کارشناسان باید کاری کنیم که قراردادها شفاف و صادقانه باشد. از خانواده فوتبال می خواهیم صادقانه میزان بودجه خود را عنوان کنند تا همه مسائل شفاف باشد. گزارشی از مسابقات مختلف لیگ دسته یک پخش شد و بهروان در خصوص این لیگ صحبت هایی ارائه داد. پس از این صحبت ها گزارش از مشکلات باشگاه نساجی مازندران و نیز وضعیت مدیریت این باشگاه و مصاحبه های هواداران تیم باشگاه پخش شد. تا این ساعت از برنامه که نزدیک به سه ساعت و نیم از آغاز این برنامه می گذرد 70 درصد مردم به لیونل مسی، 24 درصد به رونالدو و 6 درصد به اینیستا رای داده اند.

حاشیه جالب بازی استقلال و ذوب آهن، بنر بزرگ فرهاد کاظمی!

تماشاگران استقلالی از مسئولان استادیوم فولادشهر گله داشتند که چرا در حالیکه استادیوم خالی است به آنها اجازه داده نمی‌شود تا به داخل بروند و باید یا روی چمن‌های خیس کنار ورزشگاه بنشینند یا در صورت حضور در استادیوم، در کنار تماشاگران ذوب‌آهنی مستقر شوند. این موضوع در حالی بود که به تماشاگران ذوب‌آهنی بلیط رایگان برای تماشای این دیدار داده می‌شد. بنر بزرگ فرهاد کاظمی در کنار ابراهیمی، مدیرعامل ذوب‌ آهن که در استادیوم فولادشهر نصب شده بود نیز حاشیه ساز بود. لیدرهای ذوب‌آهن اعتقاد داشتند تهیه و نصب این بنر خودجوش بوده و توسط تماشاگران علاقمند ذوب‌‌آهنی انجام شده است. کاظمی نیز در این باره گفت: تیمی که در رده شانزدهم جدول است بنر نمی‌‌خواهد و من بین دو نیمه خواستم که این بنر را جمع کنند.

استعفا نداده ام و نمی دهم

بهروان در صحبت های پایانی خود عنوان کرد: بیش از 90 درصد بدنه کشور بازنشسته هستند، من نیز یکی از این افراد هستند. من استعفا نداده ام و استعفا هم نمی دهم، نامه ای به آقای کفاشیان داده ام تا وضعیت مرا مشخص کنند. در بخش های مختلف برنامه نود صحنه هایی از مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال جهان پخش می شد در ادامه بهرام صناعی رئیس سازمان هواشناسی كشور هم با نود گفت‌وگو كرد و در مورد تعطیلی مسابقات تهران گفت: «این یك تصمیم جمعی بوده كه در آن وزارت بهداشت، استانداری، شهرداری و سازمان‌های دیگر دخیل بوده‌اند

شاه حسینی: در ناهنجاری های فوتبال قهرمانیم!

در این بخش برنامه شاه حسینی رئیس سابق کمیته انضباطی در ارتباط تلفنی عنوان کرد: در هیچ کجای اساسنامه نیامده که فرد خاطی باید عذرخواهی کند، آقای بهروان به عنوان نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ باید جلوی این احکام را بگیرند. وی ادامه داد: اگر قرار است چنین حکمی باشد باید در مورد تمام مربیان باشد نه عده ای خاص! بطور مثال طی هفته های اخیر مدیر عامل های برخی تیمها صحبت هایی کرده اند که خیلی بدتر از صحبت های احمدزاده است ولی برخوردی با آنها نشده است. وی افزود: در این میان کربکندی ها و احمد زاده ها قربانی می شوند تا آقایان بگویند که ما هم اقتدار داریم! متاسفانه ما در ناهنجاری های فوتبال قهرمانیم!

پرسش و پاسخ نظرسنجی

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که به نظر شما بهترین بازیکن جهان کیست ؟ ا- اینیستا 2- رو نالدو 3- مسی که در این نظرسنجی، نزدیک 70 درصد به مسی ، نزدیک 24 درصد به رونالدو و نزدیک شش درصد به اینیستا رأی دادند .

گردآوری : / مرجع خبر : تابناک
تاریخ درج خبر : 1391/10/19
جدیدترین خبرها
جدیدترین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز
سقوط ناگهانی قیمت سکه و ارز
سکه هنوز حباب دارد
دستور روحانی برای بررسی گفت‌وگو با 1+5
اجناس الکترونیکی ارزان شد
بهای جهانی طلا به پایین‌ترین قیمت در 33 ماه گذشته رسید
قیمت خانه کاهش یافت
قیمت خودرو با افت نرخ ارز کاهش نمی‌یابد
آمادگی واشنگتن برای پرواز مستقیم به تهران
حباب 20 درصدی قیمت مسکن/ کاهش قیمتها آغاز شد

آرشیو خبرها
اخبار
دلایل کاهش نرخ طلا و ارز در بازار+قیمت‌های امروز
معمای «ارز» ارزان در پایان دولت احمدی‌نژاد
اخبار روز
افزایش نظارت‌ بر قیمت زمین در دولت جدید
کاهش قیمت خودرو تا کی ادامه دارد؟
قیمت‌های کاهش یافته خودرو اعلام شد
برنامه‌های بانک مرکزی برای کاهش نرخ ارز
سرگردانی بازار ارز و نوسان شدید قیمت‌ها
نیازی به مصادره روحانی نیست!
سید حسن خمینی به روحانی چه توصیه‌ای کرد؟
رویکرد متفاوت سیما در مستند «چرا روحانی»
ادامه روند کاهش قیمت طلا و ارز در بازار
نرخ ارز باز هم کاهش می‌یابد
دیدار حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی
جزئیات دیدار عارف با روحانی
سونامی کاهش قیمتها به مسکن رسید
عارف با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد
با کاهش نرخ ارز حباب قیمت مسکن هم می‌ترکد
قیمت باقی خودروهای داخلی تعیین نشد
کوچ سرمایه‌ها از سکه و دلار
عارف: با دولت روحانی همکاری می‌کنم
احمدی‌نژاد ۳ بار درخواست حکم حکومتی کرد
پگاه آهنگرانی به روحانی چه گفت؟
نرخ بالای میوه در میادین+ریز قیمت‌ها
کاهش شدید قیمت طلا و ارز در بازار
آغاز پیش فروش مگان هاچ‌ بک در ایران + قیمت
قفل بازار خودرو در انتظار «کلید»
خاتمی: دولت روحانی نمی‌تواند معجزه کند
کدامیک‌ از وزرا هفته گذشته از احمدی‌نژاد صد سکه طلا گرفتند
خاتمی به روحانی تبریک گفته است؟
پیش‌بینی کاهش قیمت خانه در ماه‌های آینده
واریز یارانه دارو به حساب خانوار بزودی
قالیباف دیگر شانس حضور در شهرداری را نخواهد داشت
تحلیف روحانی دو روز بعد از تنفیذ برگزار می‌شود
ایران تا صبح نخوابید
توصیه عارف به روحانی درباره احمدی‎نژاد
حق‌الناس را جدی بگیرید
جدیدترین قیمت‌ خودروهای پرتیراژ داخلی
احمدی‌نژاد و روحانی دیدار کردند
جزئیات احضار رئیس جمهور به دادگاه
اشتون: منتظر برقراری دولت جدید ایران خواهیم ماند
خاکشیر، نوشیدنی روزهای گرم تابستان
رئیس‌جمهور منتخب در اولین نشست خبری
استان‌هایی‌که عجیب‌ترین رای‌ها‌ را به صندوق ریختند
احمدی‌نژاد با شکایت لاریجانی به دادگاه احضار شد
حضور افرادی همچون "عارف" در دولت یازدهم
علت افزایش قیمت ارز به روایت وزیر اقتصاد
دستگیری چند تن از عوامل مخل بازار ارز
اسامی نهایی منتخبان شورای شهر تهران
یارانه‌ نقدی پردرآمدها قطع می‌شود
همه وعده‌های اقتصادی "روحانی" در دولت تدبیر و امید
تاثیر کاهش قیمت ارز بر بازار IT
زمان اولین نشست خبری حسن روحانی
رمز عبور‌ «جی‌میل» سرقت شد
دستور فوری احمدی‌نژاد به 2 وزیر اقتصادی
کشف عضوی جدید در بدن انسان!
کاخ سفید:همچنان آماده تعامل مستقیم با ایران هستیم
حسن روحانی درباره‌ی فرهنگ قول داد که...
پیام روحانی خطاب به مردم ایران
حضور خاتمی و سید حسن خمینی در منزل عارف
واکنش اشتون به منتخب شدن روحانی
پیام تبریک احمدی نژاد به مردم و روحانی
عارف پیروزی روحانی در انتخابات را تبریک گفت
انتخابات برنامه‌ دلالان خودرو را به هم ریخت
شکست اصولگرایی لازم بود!
قیمت سکه و طلا کاهش یافت
اعلام نتایج ترکیبی از کل کشور است
نبض تند بازار خودرو
سریال تکراری سیب‌زمینی
حمله به حساب دهها هزار ایرانی در جیمیل
ورود خودروهای آمریکایی به ایران با طعم انتخابات
در این کافی‌شاپ یاد بدبختی‌هایتان بیفتید!
سید محمد خاتمی رسما از حسن روحانی حمایت کرد
بازار مسکن رونق می‌گیرد
تمام وعده‌های کاندیداهای ریاست جمهوری درباره اینترنت
حمایت رسمی هاشمی از روحانی
زمان برداشت یارانه خرداد اعلام شد
مطهری : کناره‌گیری عارف مدبرانه و حکیمانه بود
نامه روحانی به محمدرضا عارف
ستادهای عارف در اختیار روحانی قرار می گیرد؟
بهمنی وعده داد: نرخ تورم نقطه به نقطه نزولی می‌شود
چه کسی خودرو را گران کرد؟
تولید دو ماهه خودرو اعلام شد
عارف انصراف داد+متن بیانیه
اجماع شورای مشورتی اصلاح‌طلبان بر روحانی
دستگیری نصاب دوربين مخفي در منزل تازه عروس
حدادعادل از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد
قیمت خودرو افزایش یافت + جدول قیمت ها
خدمات رایتل در کدام شهرها قابل دسترسی است؟
واکنش رییس ستاد روحانی به احتمال بررسی مجدد صلاحیت
ائتلاف عارف و روحانی قطعی است
جواب منفی انتظامی و پرستویی به یک کاندیدا
ظلم آشکار به 7 کاندیدا و 77 میلیون ایرانی
استقبال خاتمی از ائتلاف عارف و روحانی
رخنه ماهی‌های آلوده در بازار
جدول/ قیمت انواع خودرو داخلی
پیش فروش تیبا 2 و عرضه 3 محصول جدید پارس خودرو
اظهار نظر نیکزاد درباره آینده مسکن
مسکن در زمستان‌ها گران‌تر می‌شود!
قیمت تخم‌مرغ افزایش یافت
چه کسی قیمت خودروهای وارداتی را تعیین می‌کند؟
پاسخ‌ وزیر اقتصاد به انتقادات
جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار
چگونگی تک نرخی شدن ارز/ نرخ بازار آزاد واقعی نیست
چاپ اسکناس‌های درشت‌ را در دستور کار داریم
مگان هاچ بک به ایران می‌آید
جی‌میل دوباره باز نمی‌شود؟!
احتمال برگزاری مناظره چهارم کاندیداها
واکنش صالحی به مناظره سوم کاندیداها
ائتلاف اصولگرايان با اين همه اختلاف!
شوک قیمتی در بازار خودرو نخواهیم داشت
تولید خودروی هم‌کلاس پژو 308 در ایران
احتمال ائتلاف روحانی و عارف در روزهای آینده
گوشی برندهای معروف موبایل و خطر تشعشعات سرطان‌زا
بازتاب دومین مناظره انتخاباتی ایران در مطبوعات خارجی
نظر نامزدها درباره‌ی مناظره دوم چه بود؟
بهمنی: از واردات طلا تا 15 سال بی نیازیم






1