تاریخ آخرین به روز رسانی بخش خبر پیچک نیوز                                 شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، همچون گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه ۳ پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته بیستم و هشتم لیگ بر‌تر پرداخت.

به گزارش «تابناک»، در بخش نخست برنامه ۹۰ صحنه‌های کوتاهی از بازی‌های هفته ۲۸ ‌و گل‌های آن به تصویر کشیده شد.

خداداد افشاریان کار‌شناس داوری برنامه ۹۰ ‌اعتقاد داشت: در بازی گهر و سپاهان یکی از گل‌های سپاهان خطا بود، در ضمن داوری بازی پرسپولیس و سایپا مشکلی نداشت؛ افزون بر این که در بازی صبا و استقلال، پنالتی استقلال درست بود ولی خطای لک بیمورد اعلام شد و در صحنه دیگر، خطای عمران‌زاده روی لک گرفته نشد.

عادل فردوسی‌پور زمین خورد!

در لحظات اولیه برنامه ۹۰ دوشنبه شب، چیزی نمانده بود که ‌عادل فردوسی‌پور روی سن استودیوی خود نقش بر زمین شود. او که می‌رفت تا قرعه‌کشی نظرسنجی هفته قبل خود را با خداداد افشاریان انجام دهد، پایش به لبه دکور برنامه خورد و نزدیک بود نقش بر زمین شود. خلاصه آن که دقایق‌ طولانی برای این اتفاق می‌خندید و خداداد افشاریان ‌به او گفت: این آه داوران است که تو را گرفته! تو‌ سؤالت طوری بود تا همه رأی به تقصیر کار بودن داوران بدهند!» البته عادل تأکید کرد که خودش پیامک زده و به نفع داوران رأی داده اما نظر مردم چیز دیگری بود!

عابدینی: احتمالا من می‌روم و درخشان می‌ماند!

شهرام قویدل، مالک باشگاه داماش در برنامه ۹۰ درباره تغییرات این تیم گفت: «من بعد‌از‌ظهر دیروز شنیدم، صد نفر خیلی خودجوش رفتند جلوی رختکن و مانع تمرین شدند. این رفتار، رفتاری حرفه‌ای و طبیعی نیست. این از وظایف باشگاه است. من از عابدینی خواستم هر تصمیمی خواست بگیرد، اما برای ما زشت است که صد بیننده بیایند و برایمان تصمیم بگیرند. وقتی در شبکه اینترنتی هماهنگ کردند که بروند تمرین را به هم بریزند، چرا تیم را تمرینش را نمی‌بندند که این اتفاق نیفتد؟ من با قطعیت می‌گویم، مدیر رسانه‌ای می‌دانسته این اتفاق می‌افتد و به شما می‌گویم این اتفاق هماهنگ شده بوده است. چطور می‌شود صد نفر آدم بیایند یک جا و خودجوش شعار بدهند؟ پس از قویدل، عابدینی روی خط برنامه ۹۰ آمد و گفت: آنچه آقای قویدل می‌گوید، بنا به اخباری بوده که در اینترنت پخش شده بود. مدیر رسانه‌ای ما این خبر‌ها را در اینترنت دیده اما عامل انجامش نبود. سراوانی قطعا در راستای سیاست‌های باشگاه کار کرده است. آنچه در تمرین اتفاق افتاده خوب نبوده. من تأییدش نمی‌کنم، ولی آن‌ها به درخشان توهینی نکردند. او در ادامه گفت: «من درخشان را به عنوان یک مربی حمایت کردم‌ و اصلا ‌وی را اخراج نکردم. گفتم که این آقایان سر تمرین نروند تا بروم رشت و شرایط را بررسی کنم. گفتم این آقایان نروند سر تمرین. گفتم می‌روم همه چیز را می‌بینم و کنفرانس مطبوعاتی می‌گذاریم و بررسی می‌کنیم. ممکن است این وسط کسی هم مقصر باشد. شاید رفتار تماشاگران حرفه‌ای نباشد؛ اما اگر هوادار نباشد که فوتبال معنایی ندارد. هواداران روز یکشنبه هیچ اهانتی به حمید درخشان نکردند، فقط خواستند او سر تمرین نرود تا مدیرعامل نتیجه را مشخص کند. من تا فردا با قویدل حرف می‌زنم. احتمال اینکه بنده نباشم خیلی زیاد است. احتمالا من می‌روم، اگر ایشان به عنوان مالک بماند، با حمید درخشان کارشان را ادامه می‌دهند.

تفسیر مترجم سرمربی کروات سپاهان!

در برنامه این هفته ۹۰ بخشی از مصاحبه خبرنگاران با لوکا بوناچیچ پخش شد که ‌نکته جالبی داشت. مترجم لوکا بوناچیچ که دستیار وی نیز هست، به جای اظهارات سرمربی مس، شخصا به بیان نقطه نظرات خود می‌پرداخت و چهار کلمه صحبت لوکا را به چهار خط تبدیل می‌کرد. وی همچنین در اقدامی نوآورانه در پاسخ به پرسش خبرنگار بدون اینکه از بوناچیچ بپرسد، شروع به جواب دادن کرد!

اتهام دوباره فردوسی‌پور به رویانیان در مورد بخشش گل محمدی!

در ادامه برنامه این هفته ۹۰ به بحث بخشش محرومیت یحیی گل محمدی پرداخته شد.

احمدرضا براتی، کار‌شناس حقوقی فوتبال به استناد قانون ۵ و ۷۷ قانون فوتبال و بخشنامه ۸۶۶، مدارک اعلام کرد با توجه به اینکه داور مسابقه ‌ کتبی اعلام نکرده و مسئولان دپارتمان داوری نیز کارکرد داور را تأیید کرده‌اند، بخشش سرمربی پرسپولیس کاری غیرقانونی است. سپس اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به اظهارات براتی گفت: دوستان نامه کتبی داور مبنی بر اشتباه را ندیده و اظهارنظر کرده‌اند. ما با توجه به گزارش دپارتمان داوری رأی صادر کرده‌ایم و کاملا قانونی است. حسن‌زاده در پاسخ به این ‌که چطور ممکن است نامه دپارتمان داوری در تاریخ ششم اسفند به کمیته انضباطی ارائه شود، در حالی که عسکری رئیس دپارتمان در ایران حضور نداشته و سلیمانی، دبیر دپارتمان نیز روز هفتم اسفند بر صحت کارکرد داور تأکید کرده است، گفت: بهتر است این پرسش را از خود آقایان بپرسید. ما بر حسب نامه‌ای که به ما رسید، تصمیم‌گیری کردیم. خداداد افشاریان کار‌شناس داوری برنامه نیز در این باره گفت: این نوع روش تصمیم گیری منسوخ شده است و قرار نیست اگر مسئولان دپارتمان به اشتباه یک داور اذعان کردند تصمیمات تغییر کند. به این شکل اقتدار داوران خود را زیر سوال می‌برند. فردوسی‌پور نیز در این خصوص گفت: عجیب است که سلیمانی هفتم اسفند در برنامه ۹۰ عملکرد داور را تأیید می‌کند؛ اما یک روز پیش، نامه‌ای به دپارتمان می‌رود و به اشتباه داور تأکید می‌شود. این اتفاق موجب شده این شایبه پدید آید که همه چیز به دیدار رویانیان با کفاشیان مربوط است که بلافاصله نبی تأکید کرد اخراج گل محمدی اشتباه بوده و این مربی بخشیده می‌شود و بعد برای آرام شدن اوضاع، دستیار گل محمدی را دو جلسه محروم می‌کنند.

بازیکنان گهر پشت در هتل ماندند!

مدیر هتل پردیس کرج از ورود بازیکنان گهر دورود به هتل جلوگیری کرد. به اعتقاد وی باشگاه گهر ۲۴۰ میلیون بدهی دارد! باشگاه گهر بابت استفاده‌ای که در فصل جاری از این هتل داشته، به مدیر این هتل بدهکار است و به همین دلیل، مسئولان حراست از ورود بازیکنان به هتل جلوگیری کرد.

فتح الله‌زاده: درباره استعفا فعلا سکوت می‌کنم!

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: من درباره موضوع استعفا سکوت می‌کنم. مهم این است که ما در حال تلاش هستیم تا در لیگ و بازی‌های آسیایی موفق شویم. فتح الله‌زاده درباره مسائل مالی باشگاه این گونه توضیح داد: برخی از دوستان به جای کمک کردن کاری می‌کنند که رابطه ما و وزیر دور‌تر شود. امیدواریم ‌همان بودجه‌ای که مجلس برای ما تعیین کرده به ما داده شود. وی درباره مشکل مالیاتی جباری عنوان کرد: مشکل مالیاتی آقای جباری همچنان پابرجاست و احتمالا در همین هفته این مشکل حل شود.

سوکای: مهمان ویژه برنامه ۹۰

بازیکن گلزن خارجی تیم فوتبال سپاهان مهمان حضوری برنامه نود بود. جواهیر سوکای درباره بازی حساس هفته آینده بین استقلال و تراکتور گفت: بازی تراکتور و استقلال یک بازی خوب و قوی خواهد بود و من گمان می‌کنم بازی این دو تیم مساوی شود. سوکای در پاسخ به این ‌که چه تیمی قهرمان می‌شود، گفت: هر تیمی قوی‌تر باشد، قهرمان می‌شود. من فکر می‌کنم سپاهان قهرمانی را به دست بیاورد چون سپاهان واقعا زیبا بازی می‌کند. سوکای در بخش پایانی اظهارات درمورد درگیری‌اش با سید جلال حسینی در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: قصد زدن سیدجلال را نداشتم. من با جلال دوست هستم و با او همبازی بودیم. در بخش پایانی، در مورد قهرمانی در لیگ بر‌تر فوتسال بحث شد.

فاصله کوتاه بین جشن و عزا

بنا بر این گزارش، هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتسال، امسال هم با حواشی پررنگی همراه شد و با گذشت سه روز پس از پایان بازی‌های این فصل، حرف و حدیث‌ها درباره رخدادهای غیرقابل پیش‌بینی هفته آخر بر سر زبان‌ها افتاده است. لیگ فوتسال در حالی به پایان رسید که تیم گیتی پسند به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد و ارژن شیراز هم به خاطر تفاضل گل کمتر، به لیگ دسته اول سقوط کرد. پس از قهرمانی گیتی پسند، مسئولان باشگاه صبا، قهرمانی این تیم را ناپاک دانستند و شایبه تبانی تیم‌های منصوری و گیتی پسند و ماجرای پاداش پنج میلیونی مدیران باشگاه صبا به بازیکنان تیم شهید منصوری را مطرح کردند! ‌با این حال، گویا شایبه تبانی در میان تیم‌های انتهای جدول هم به شدت جریان دارد. ماجرا از این قرار است که ارژن فارس تا ده ثانیه پایانی بازی با نتیجه دو بر یک از فرش آرا پیش بود که داور یک پنالتی از نقطه دوم برای حریف اعلام کرد. از سوی دیگر هلال‌احمر، دیگر تیم در معرض سقوط هم با نتیجه چهار بر سه از میثاق عقب ‌و کمتر از چهل ثانیه به پایان مسابقه آن‌ها باقی مانده بود. پس از آنکه پنالتی فرش آرا گل نشد و سوت پایان بازی به صدا درآمد، بازیکنان این تیم به تصور باخت هلال‌احمر به درون زمین مسابقه ریختند و پایکوبی کردند. دقایقی بعد خبر رسید که هلال‌احمر در ثانیه آخر بازی دروازه میثاق را باز کرده و به این ترتیب، طی چند ثانیه، جشن بازیکنان ارژن به عزا تبدیل شد! حمید کمالی سرمربی ارژن فارس با مشکوک دانستن این رخدادها می‌گوید: «قبل از بازی ما با فرش آرا به من اطلاع دادند که مراقب باشم، چون نمایندگانی از تیم‌های گاز خوزستان و هلال‌احمر، دیگر تیم‌های در معرض سقوط در سالن حاضر می‌شوند تا دقیقه به دقیقه اتفاقات بازی را گزارش کنند و در صورتی که نتیجه بازی ما باب میل آن‌ها نباشد، اتفاقاتی در بازی هلال‌احمر با میثاق و گاز با دبیری رخ بدهد. در همین گیرودار یکی از دوستان خبر آورد که بازی هلال‌احمر به خاطر پرتاب یک بطری آب به ‌زمین متوقف شده و بازی دیر‌تر از مسابقه ما به پایان رسیده است. بعد هم در کمال ناباوری دریافتیم که تیم میثاق در ثانیه آخر، گل تساوی را از هلال‌احمر دریافت کرده ‌و این اتفاق دقیقا پس از پرتاب بطری و توقف بازی رخ داده است.

پرسش و پاسخ نظرسنجی

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که نتیجه دیدار استقلال و تراکتورسازی چیست؟

۱ـ برد استقلال ۲ـ مساوی ۳ـ تراکتورسازی در این نظرسنجی، نزدیک ۴۳ درصد به برد استقلال، نزدیک ۳۹ درصد به یرد تراکتور رأی دادند و مابقی، گزینه‌ مساوی را برگزیدند.

گردآوری : / مرجع خبر : تابناک
تاریخ درج خبر : 1391/12/15
جدیدترین خبرها
جدیدترین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز
سقوط ناگهانی قیمت سکه و ارز
سکه هنوز حباب دارد
دستور روحانی برای بررسی گفت‌وگو با 1+5
اجناس الکترونیکی ارزان شد
بهای جهانی طلا به پایین‌ترین قیمت در 33 ماه گذشته رسید
قیمت خانه کاهش یافت
قیمت خودرو با افت نرخ ارز کاهش نمی‌یابد
آمادگی واشنگتن برای پرواز مستقیم به تهران
حباب 20 درصدی قیمت مسکن/ کاهش قیمتها آغاز شد

آرشیو خبرها
اخبار
دلایل کاهش نرخ طلا و ارز در بازار+قیمت‌های امروز
معمای «ارز» ارزان در پایان دولت احمدی‌نژاد
اخبار روز
افزایش نظارت‌ بر قیمت زمین در دولت جدید
کاهش قیمت خودرو تا کی ادامه دارد؟
قیمت‌های کاهش یافته خودرو اعلام شد
برنامه‌های بانک مرکزی برای کاهش نرخ ارز
سرگردانی بازار ارز و نوسان شدید قیمت‌ها
نیازی به مصادره روحانی نیست!
سید حسن خمینی به روحانی چه توصیه‌ای کرد؟
رویکرد متفاوت سیما در مستند «چرا روحانی»
ادامه روند کاهش قیمت طلا و ارز در بازار
نرخ ارز باز هم کاهش می‌یابد
دیدار حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی
جزئیات دیدار عارف با روحانی
سونامی کاهش قیمتها به مسکن رسید
عارف با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد
با کاهش نرخ ارز حباب قیمت مسکن هم می‌ترکد
قیمت باقی خودروهای داخلی تعیین نشد
کوچ سرمایه‌ها از سکه و دلار
عارف: با دولت روحانی همکاری می‌کنم
احمدی‌نژاد ۳ بار درخواست حکم حکومتی کرد
پگاه آهنگرانی به روحانی چه گفت؟
نرخ بالای میوه در میادین+ریز قیمت‌ها
کاهش شدید قیمت طلا و ارز در بازار
آغاز پیش فروش مگان هاچ‌ بک در ایران + قیمت
قفل بازار خودرو در انتظار «کلید»
خاتمی: دولت روحانی نمی‌تواند معجزه کند
کدامیک‌ از وزرا هفته گذشته از احمدی‌نژاد صد سکه طلا گرفتند
خاتمی به روحانی تبریک گفته است؟
پیش‌بینی کاهش قیمت خانه در ماه‌های آینده
واریز یارانه دارو به حساب خانوار بزودی
قالیباف دیگر شانس حضور در شهرداری را نخواهد داشت
تحلیف روحانی دو روز بعد از تنفیذ برگزار می‌شود
ایران تا صبح نخوابید
توصیه عارف به روحانی درباره احمدی‎نژاد
حق‌الناس را جدی بگیرید
جدیدترین قیمت‌ خودروهای پرتیراژ داخلی
احمدی‌نژاد و روحانی دیدار کردند
جزئیات احضار رئیس جمهور به دادگاه
اشتون: منتظر برقراری دولت جدید ایران خواهیم ماند
خاکشیر، نوشیدنی روزهای گرم تابستان
رئیس‌جمهور منتخب در اولین نشست خبری
استان‌هایی‌که عجیب‌ترین رای‌ها‌ را به صندوق ریختند
احمدی‌نژاد با شکایت لاریجانی به دادگاه احضار شد
حضور افرادی همچون "عارف" در دولت یازدهم
علت افزایش قیمت ارز به روایت وزیر اقتصاد
دستگیری چند تن از عوامل مخل بازار ارز
اسامی نهایی منتخبان شورای شهر تهران
یارانه‌ نقدی پردرآمدها قطع می‌شود
همه وعده‌های اقتصادی "روحانی" در دولت تدبیر و امید
تاثیر کاهش قیمت ارز بر بازار IT
زمان اولین نشست خبری حسن روحانی
رمز عبور‌ «جی‌میل» سرقت شد
دستور فوری احمدی‌نژاد به 2 وزیر اقتصادی
کشف عضوی جدید در بدن انسان!
کاخ سفید:همچنان آماده تعامل مستقیم با ایران هستیم
حسن روحانی درباره‌ی فرهنگ قول داد که...
پیام روحانی خطاب به مردم ایران
حضور خاتمی و سید حسن خمینی در منزل عارف
واکنش اشتون به منتخب شدن روحانی
پیام تبریک احمدی نژاد به مردم و روحانی
عارف پیروزی روحانی در انتخابات را تبریک گفت
انتخابات برنامه‌ دلالان خودرو را به هم ریخت
شکست اصولگرایی لازم بود!
قیمت سکه و طلا کاهش یافت
اعلام نتایج ترکیبی از کل کشور است
نبض تند بازار خودرو
سریال تکراری سیب‌زمینی
حمله به حساب دهها هزار ایرانی در جیمیل
ورود خودروهای آمریکایی به ایران با طعم انتخابات
در این کافی‌شاپ یاد بدبختی‌هایتان بیفتید!
سید محمد خاتمی رسما از حسن روحانی حمایت کرد
بازار مسکن رونق می‌گیرد
تمام وعده‌های کاندیداهای ریاست جمهوری درباره اینترنت
حمایت رسمی هاشمی از روحانی
زمان برداشت یارانه خرداد اعلام شد
مطهری : کناره‌گیری عارف مدبرانه و حکیمانه بود
نامه روحانی به محمدرضا عارف
ستادهای عارف در اختیار روحانی قرار می گیرد؟
بهمنی وعده داد: نرخ تورم نقطه به نقطه نزولی می‌شود
چه کسی خودرو را گران کرد؟
تولید دو ماهه خودرو اعلام شد
عارف انصراف داد+متن بیانیه
اجماع شورای مشورتی اصلاح‌طلبان بر روحانی
دستگیری نصاب دوربين مخفي در منزل تازه عروس
حدادعادل از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد
قیمت خودرو افزایش یافت + جدول قیمت ها
خدمات رایتل در کدام شهرها قابل دسترسی است؟
واکنش رییس ستاد روحانی به احتمال بررسی مجدد صلاحیت
ائتلاف عارف و روحانی قطعی است
جواب منفی انتظامی و پرستویی به یک کاندیدا
ظلم آشکار به 7 کاندیدا و 77 میلیون ایرانی
استقبال خاتمی از ائتلاف عارف و روحانی
رخنه ماهی‌های آلوده در بازار
جدول/ قیمت انواع خودرو داخلی
پیش فروش تیبا 2 و عرضه 3 محصول جدید پارس خودرو
اظهار نظر نیکزاد درباره آینده مسکن
مسکن در زمستان‌ها گران‌تر می‌شود!
قیمت تخم‌مرغ افزایش یافت
چه کسی قیمت خودروهای وارداتی را تعیین می‌کند؟
پاسخ‌ وزیر اقتصاد به انتقادات
جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار
چگونگی تک نرخی شدن ارز/ نرخ بازار آزاد واقعی نیست
چاپ اسکناس‌های درشت‌ را در دستور کار داریم
مگان هاچ بک به ایران می‌آید
جی‌میل دوباره باز نمی‌شود؟!
احتمال برگزاری مناظره چهارم کاندیداها
واکنش صالحی به مناظره سوم کاندیداها
ائتلاف اصولگرايان با اين همه اختلاف!
شوک قیمتی در بازار خودرو نخواهیم داشت
تولید خودروی هم‌کلاس پژو 308 در ایران
احتمال ائتلاف روحانی و عارف در روزهای آینده
گوشی برندهای معروف موبایل و خطر تشعشعات سرطان‌زا
بازتاب دومین مناظره انتخاباتی ایران در مطبوعات خارجی
نظر نامزدها درباره‌ی مناظره دوم چه بود؟
بهمنی: از واردات طلا تا 15 سال بی نیازیم






1